Grup tinta

Grupul țintă al proiectului este format din 310 angajați cu CIM (cu norma întreaga sau cu timp parțial) ce provin din intreprinderi care-si desfășoară activ principala sau secundara într-unul din sectoarele economice cu potențial competitiv identificate conform SNC si în domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI sau din intreprinderi care intenționează sa-si adapteze activ principala sau secundara la cel puțin unul dintre aceste sectoare economice sau unul dintre domeniile de specializare inteligenta menționate anterior.
Din cele 310 pers ce vor alcătui grupul ținta al proiectului, un număr de minim 32 pers vor fi vârstnice (55-64 de ani) si minim 125 vor fi femei. Participarea celor 310 pers din grupul țintă se va face astfel:

  • 118 persoane vor participa la cursuri de inițiere in competente informatice
  • 158 pers vor participa la cursuri de perfecționare in competente digitale avansate
  • 34 pers (specialiști in IT) vor participa la programe de formare digitala destinate
    specialiștilor IT
  • De asemenea se vor organiza cursuri suplimentare pentru 56 din cei 310 membrii ai grupului țintă, cursuri care vor viza digitalizarea marketingului.

METODOLOGIA DE SELECTIE A GRUPULUI TINTA – Versiunea 1 – publicata 17.10.2022

Anexe editabile Metodologie selectie a Grupului Tinta